Welkom bij mijn reislogger

14 april 2012 - Slagharen, Nederland

Welkom allemaal vanaf het nu nog koude Slagharen. Via deze reislogger wil ik jullie op de hoogte houden van mijn backpack avonturen Down Under. Hierbij ga ik de landen Australië en Nieuw Zeeland bezoeken en ben ik van plan op de terugreis Thailand ook nog door te gaan.

Dit wordt echter niet mijn eerste reis. In 2009 heb ik een half jaar stage gelopen in het mooie Bonaire wat me zeer goed is bevallen. Daarom wil ik weer graag de wijde wereld in en gaat dat binnenkort eindelijk gebeuren :D 1 mei is de dag van vertrek en daarvoor moet er nog van alles gebeuren! Tas kopen, tas inpakken en weet ik veel allemaal wat.. Koninginnenacht zal ik hier gelukkig nog wel meemaken dus kan ik nog één keer goed feesten vlak voor vertrek :D

Veel plezier met het lezen en volgen van deze reislogger en laat eens een reactie achter zodat ik ook nog wat van jullie hoor ;)

Groeten Gerben

1. Kirsten:
    14 april 2012
    Hey Gerben!
    Gaat het nu toch echt gebeuren? Tickets al gekocht?
    Super leuk! Ik ga je verhaal wel volgen, krijg ook alweer de reis kriebels :) x kirsten
  2. Nienke:
    15 april 2012
    Gerben, wat een super gave reis ga jij maken! En die mooie stage op Bonaire is geen woord aan gelogen. Alvast ontzettend veel plezier. Liefs nienke
  3. Ellen:
    Hej Gerben,

Zozo, de eerste voorbereidingen zijn dan eindelijk getroffen ;-)
    Voordat je het weet zit je in het vliegtuig....
    Ik ga je zeker volgen!!
  4. Johan Tuls:
    Hey Gerben,

Wat leuk dat je op reis gaat! Voor hoeveel dagen/weken/maanden of jaren? Ik denk dat een stage in het buitenland nou eenmaal aanstekelijk is :p

Veel plezier en ik hoop dat je er van zult genieten, maar dat weet ik wel zeker!

Johan,
  5. Anita:
    23 april 2012
    leuke foto, enthousiaste tekst ....komt helemaal goed. Natuurlijk ga ik je volgen. Succes nog met geld verdienen, inpakken, voorbereiden etc. ennuh vergeet al je taalboekjes niet hahahaha.
    bedankt nog voor de leuke dag afgelopen zondag. Alvast een goede reis en tot horens!
  6. Linda van der Vegte:
    28 april 2012
    Hi Gerben,
    Veel succes met de laatste voorbereidingen! Onze laatste dag in Australië is vandaag aangebroken, het was een fantastische ervaring. Mocht je nog tips nodig hebben, mail me dan.
    Veel plezier en een goede reis!
  7. Gerda & Ruud Cristiaanse:
    30 april 2012
    Gerben, Een heel goede reis. Hopelijk niet teveel doorgezakt op koninginnennacht. Je kan uitslapen in het vlieigtuig. Nu op ontdekkingsreis, zoals Columbus dat deed. Zonnige groet vanuit Cyprus. Gerda & Ruud Christiaanse
  8. Carina:
    7 mei 2012
    Hey Gerben

Als het goed is ben je nu down under, hoe bevalt zo op de kop te lopen de hele dag? ;-)
    Geniet van je tijd daar en we houden je op de hoogte over wat er allemaal in het grensgeval gebeurd.

Groetjes Andre, Carina en de meiden